Oto Kiralama Antalya

Müjde artık yaz geldi. Havalar iyiden iyice ısınmaya başladı. Şöyle sizlere güzel bir rota çizeyim. Kiralık araba Antalya ilinden nasıl alınır ve nasıl bir rota izlenir. Daha geçen hafta Antalya’dan araba kiraladım ve büyük bir heyecanla yeni rotamı sizlerle paylaşmak istedim. Antalya Kaş,Kekova,Salda Gölü,Burdur ve Denizli rotası şimdi sizlerle.

Arkadaşlar normalde Antalya araç kiralama fiyatları özellikle Antalya sezonu dediğimiz yaz döneminde oldukça pahalı. Kışın araba kiralamak isterseniz bir tane Ford Focus için 2 günlük 450 TL ödemelisiniz. Nisan,Mayıs ve Haziran ayları sezona göre bir nebze de olsa ucuz fakat kışa göre bir nebze de olsa pahalı oluyor. Hem Antalya’nın en sakin dönemleri olsun hem de ucuza araba kiralayayım diyorsanız okullar kapanmadan 3 ay öncesine kadar Antalya’yı keşfe çıkabilirsiniz. Antalya havalimanı araç kiralama fiyat olarak yaz tatili döneminde ciddi bir artış sağlıyor. Rent a car firmalarına hak vememek mümkün değil. Sonuçta bu insanlar da sadece yazın sezonda para kazanıyorlar. Hatta bazı yıllar yağmurdan dolayı para da kazanamadıkları oluyor.

Antalya Oto Kiralama Fiyatları

Antalya rent a car fiyat listesi verdikten sonra siz kendi beklentiniz doğrultusunda aracınızı önceden kiralayın derim. Bazen hiç araç kalmayabiliyor bazen de 1 2 araç kaldığı için mecburen kalan araçlardan bir tanesini seçmek zorunda kalıyorsunuz. İşte sizlere Antalya rent a car fiyatları; Ford Focus 300 TL,Ford Fiesta 200 TL,Fiat Linea 175 TL,Hyundai i10 150 TL,Hyundai i20 250 TL. Bunlar orta segment arabalardır. Antalya rent a car firmaları sizlere avantaj da sunuyor. İlk başta bahsettiğim rotayı da yapabilirsiniz. Mesela biz Antalya Konyaaltı Sahili,Kaş ve Kekova’yı baştan sona gezdik. Düden ve Manavgat Şelalesi’ni de bir güzel görüp serinledikten sonra Likya Yolu’na da çıktık. Rotamızı Türkiye’nin Maldivleri Burdur Salda Gölü’ne çevirdik. 1 gece kamp yaptıktan sonra Denizli’ye geçtik. Arabayı İstanbul’daki araç kiralama şirketinin başka bir şubesine teslim edeceğimiz için Bursa,Balıkesir ve Ayvalık olarak yola devam ettik. Siz de bizim gibi yapabilirsiniz.